Retur- og refusionspolitik

Returneringer er mulige inden for 14 dage:

  • Produkterne skal være i original stand og med de originale mærker.
  • Emballagen må ikke være beskadiget og skal være i original stand.
  • De returnerede varer må ikke vise tegn på brug. Bemærk: Hvis de returnerede varer ikke opfylder disse betingelser, kan vi desværre ikke behandle din returnering. Vi forbeholder os retten til at afvise returnerede varer, hvis vi mistænker, at de er blevet brugt eller beskadiget uden vores skyld.

Sørg for, at din forsendelse altid har et sporingsnummer (Track & Trace-kode). Mistet forsendelser uden bevis for sporing vil ikke blive erstattet. Forsendelse af pakker uden Track & Trace-kode sker på egen risiko. Som kunde bærer du omkostningerne for returnering af varerne.

Når vi har modtaget din returnering, vil vi informere dig via e-mail. Inden for få dage efter behandlingen af din returnering refunderer vi beløbet til din konto.

Afbestilling af ordre

Du kan kun annullere din ordre inden for 5 minutter efter bestilling. Efter 5 minutter er vores ordrer under behandling og kan ikke længere annulleres.

For at annullere en ordre, kontakt os venligst straks efter bestillingen på support@braza.dk.

Returneringer sker altid på afsenderens risiko, og omkostningerne ved returnering refunderes ikke.

Forkert produkt eller forkert størrelse?

Hvis du har modtaget et forkert produkt eller en forkert størrelse, vil du modtage det korrekte produkt gratis!

Refusion

Vi refunderer vores returneringer inden for gennemsnitligt 3-5 arbejdsdage efter modtagelsen.

Kontakt

✉️ - support@braza.dk
📱 - +44 7379772417

Adresse

Braza hos E-commerce van Asten

71-75, Shelton Street
Covent Garden London Storbritannien WC2H 9JQ
Storbritannien

Licensnummer (SIREN): 15320219

Åbningstider:
Mandag - fredag: 08:00 - 18:00

Kontakt

Denne side er beskyttet af reCaptcha, og Googles Politik om beskyttelse af persondata og Servicevilkår er gældende.